Prípadová štúdia o využití CRM v rehabilitačnom centre

Implementácia CRM pre FYZIO.SAN

Našim zákazníkom sa stala spoločnosť FYZIO.SAN, ktorá pôsobí v Prešove a ktorá ponúka hlavne fyzioterapiu – rehabilitáciu a masérske služby vo vlastnom súkromnom rehabilitačnom centre. Pre danú spoločnosť sme zrealizovali projekt implementácie Vtiger CRM systému v cloude.

Východisková situácia

Náš zákazník potreboval viesť jednotnú evidenciu svojich klientoch ako aj evidenciu stretnutí s klientmi. Taktiež bolo nutné vytvoriť a pripraviť požadovaný tlačový výstup zo stretnutia na hlavičkový papier. Zákazník požadoval možnosť rozposielania SMS správ zo systému svojim klientom.

Implementáciou CRM získal náš zákazník aplikáciu, združujúcu všetky potrebné zákaznícke údaje na jednom mieste. Vďaka prehľadným informáciám o aktivitách získala spoločnosť komplexný zoznam vykonaných stretnutí. Evidencia dôležitých informácii do jedného CRM systému poskytne nášmu zákazníkovi mnoho nových príležitostí na zlepšenie zákazníckeho servisu a vedie k zvýšeniu spokojnosti svojich klientov.

Riešenie

V rámci implementácie sme ako platformu použili Vtiger CRM Open Source systém, ktorý sa dá na mieru a jednoducho prispôsobiť požiadavkám zákazníka. Primárnymi užívateľmi, ktorí budú novú CRM online platformu používať, sú hlavne fyzioterapeuti, maséri a inštruktori. Keďže štandardná inštalácia CRM obsahuje viac ako 30modulov, tak prvým krokom bola deaktivácia aktuálne nepotrebných modulov. Potom sme pristúpili k samotnej úprave modulu Kontakty a taktiež k úprave modulu Kalendár. Ako prvé sme opäť deaktivovali nepotrebné polia v CRM systéme a potom sme pridali nové polia tak, aby sme splnili požiadavky nášho zákazníka. Následne prešiel úpravou aj CRM modul Kalendár, kde sme pridali nové požadované typy aktivít pre dané odvetvie

  • Tel.kontakt
  • Vstupná diagnostika
  • Individuálne cvičenie
  • Masáž

Ďalším krokom bolo vytvorenie PDF predlohy pre tlačovú zostavu zo samotného CRM na firemný hlavičkový papier. Táto predloha obsahuje základné informácie o klientovi ako aj popis posledných návštev v modernej a prehľadnej forme. Na danú úpravu sme použili našu populárnu Vtiger extensionPDF Maker. Ako posledným krokom bola integrácia SMS brány do CRM systému, ktorá umožňuje používateľom rozosielanie samostatných alebo aj hromadných SMS správ. Zdieľanie kľúčových informácií o klientovi, histórie návštev, ako aj možnosť jednoduchého marketingu sa tak z pohľadu spoločnosti spájajú práve v danom CRM systéme.

Radi Vám pomôžeme s Vaším podnikaním

Sme stabilným partnerom takmer 15 rokov

Dohodnite si s nami online stretnutie a my Vám zanalyzujeme možnosti presunu Vášho biznisu do online priestoru

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.