Začíname s Vtiger CRM #10: Pohľady a vlastný pohľad

Pohľad je filter, ktorý Vám umožňuje zobraziť len záznamy, ktoré spĺňajú Vami požadované podmienky.

Ak už máme Vtiger nastavený a údaje naimportované, môže sa stať, že je tých záznamov zbytočne veľa.
Niektoré pritom pri každodennej práci nepotrebujeme vidieť.
Napríklad účtovník potrebuje vidieť len minulo mesačné faktúry. CEO zase chce vidieť všetky neuhradené faktúry.

Na to slúžia pohľady alebo inak povedané aj filtre.
V pohľade si vieme vybrať, ktoré polia chceme vidieť a aké podmienky majú záznamy spĺňať.

Na čo sa to ešte dá využiť?

Nad pohľadom dokážete vykonať hromadné akcie, ako napríklad zaslať mail, hromadne ich upraviť, vymazať, vygenerovať PDF dokumenty (faktúry) a podobne.

Vlastný pohľad

Vytvorenie nového pohľadu je jednoduché a intuitívne. Taktiež tento pohľad viete ďalej zdieľať s ostatnými používateľmi CRM systému.

Viac informácií o zobrazení záznamov nájdete v našom manuáli


Veríme, že touto sériou článkov sme Vám objasnili a sprístupnili Vtiger CRM.

Chcete vedieť viac alebo máte záujem o školenie?

Radi Vám pomožeme, neváhajte nás kontaktovať

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.