Čo sa v tomto článku dozviete?
V dnešnej dobe stále viac a viac ľudia potrebujú systém alebo spôsob ako byť schopný pracovať nie len z domu ale pracovať aj efektívne.
Tých, ktorí môžu pracovať „home office“ treba aj nejakým spôsobom riadiť, monitorovať, usmerňovať a zároveň treba mať aj prístup k dôležitým dátam a firemným materiálom.
Samozrejme vieme komunikáciu riešiť pomocou Skype-u, telefónov, mailov. Prácu kontrolovať pomocou Excel tabuliek a podobne.
Je to však ako pre vedenie firmy, vedenie tímov aj samostatných zamestnancov značne náročne a neefektívne.
Pomocou Vtiger CRM môže váš tím pracovať ako jeden
Ako viem efektívne pracovať z domu?
Jedným z možných riešení je začať využívať CRM systém.
Čo nám tento CRM systém môže priniesť?
Vtiger CRM je síce veľmi robustný a komplexný ale vyberiem pre Vás možno najdôležitejšie možnosti s ktorými sa dá začať okamžite.
- Firemná štruktúra
- Riadenie firmy
- Databáza klientov
- Databáza cenových ponúk, objednávok, faktúr, …
- ….
Firemná štruktúra
V prvom rade si vieme vybudovať firemnú štruktúru.
Od riaditeľa, ekonómov, riaditeľov alebo vedúcich oddelení, zamestnancov až po externých zamestnanec.
Na základe štruktúry a práv vieme každému priradiť čo môže vidieť a čo môže robiť.
Nie je potrebné aby bežný alebo externých zamestnanec videl fakturáciu firmy a podobne.
Riadenie firmy
Keď už máme firemnú štruktúru vieme začať pracovať a riadiť firmy.
K tomu slúžia projekty.
Každý projekt môže mať vedúceho projektu a následne k projektu môžu byť vytvorené projektové úlohy, ktoré priradíme konkrétnym zamestnancom.
Teda zjednodušene priradíme zamestnancovi prácu zamestnancovi, ktorý tam vie evidovať prácu ako čas tak s ním vieme komunikovať prostredníctvom komentárov, čo urobil a čo urobiť má.
Databáza klientov
Je dôležité mať databázu kontaktov, klientov ale aj potenciálnych klientov stále k dispozícii.
Pomocou Organizácii a kontaktov k danej organizácii máme prehľad s kým máme v danej firme komunikovať.
Tieto záznamy o klientoch vieme využiť nielen na priamu komunikáciu ale aj na emailový marketing.
Databáza cenových ponúk, objednávok, faktúr
V tomto systéme si vieme evidovať aj všetky cenové ponuky, objednávky a faktúry k daným organizáciám.
Máme týmto k dispozícii okamžite históriu firmy voči našej firmy a vieme s tým ďalej pracovať.
Ako?
Vieme firme ponúknuť relevantné produkty.
Na základe Reportov vieme zistiť, že si firma prestala od nás objednávať a mali by sme zistiť čo je za tým a ako to napraviť.
Čo dalšie mi CRM systém ponúka?
Celú funkcionalitu systému sme zhrnuli do manuálu, ktorý Vám určite pomôže.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Potrebujete od systému ešte viac?
Ako sme uviedli v začiatku článku Vtiger CRM je robustný systém, ktorý dokáže pokryť širokú škálu úloh, ktoré má spĺňať.
V predchádzajúcich bodoch sme v rýchlosti uviedli základné funkcie, s ktorými sa dá začať.
V prípade potreby špecifickej funkcionality Vám radi pomôžeme.
Ako?
Môžete si prečítať aj o našej práci a implementácii pre firmu ESET s.r.o. www.it-solutions4you.sk/implementacia-vtiger-crm-pre-eset-s-r-o/
Ako začať a ako chceme aj my pomôcť slovenským firmám
Ako začať pracovať so CRM systémom sa dočítate v našom článku 10 (a jeden) krokov k Vtiger CRM, kde sú zhrnuté prvé kroky a nastavenia systému.
Vieme, že situácia aktuálne nie je ideálna a veľa firiem nemá aktuálne zvyšné prostriedky na CRM systém.
Kedže sme si na svetovej úrovni vybudovali za 13 rokov dobré a stabilné meno vo Vtiger CRM komunite snažíme sa pomôcť aj my ako vieme a môžeme našim slovenským firmám.
Ako konkrétne sa snažíme pomôcť?
- Preto ponúkame pre malé firmy do 3 užívateľov systému tento systém zadarmo.
- Pre tých, ktorí potrebujú viac užívateľov samozrejme ponúkame prvý mesiac tiež zadarmo a nezáväzne na vyskúšanie systému.
- Môžete sa informovať ako získať 10 hodín konzultácii pre svoju firmu zadarmo. Viac informácií o konzultáciách zadarmo
[go_pricing id=“c1-3inhost_5e71f450694d5″]
Pridaj komentár