Ako viem pracovať a riadiť firmu aj z domu?

Majte dokonalý prehľad o práci svojich zamestnancov a stave zákaziek. Kompletná história komunikácie s klientom, stav ponúk, objednávok a faktúr na jednom mieste. Jednoduché a intuitívne ovládanie. Pri odchode alebo chorobe zamestnanca sa Vám už dôležité záznamy nestratia.

Čo sa v tomto článku dozviete?

V dnešnej dobe stále viac a viac ľudia potrebujú systém alebo spôsob ako byť schopný pracovať nie len z domu ale pracovať aj efektívne.
Tých, ktorí môžu pracovať “home office” treba aj nejakým spôsobom riadiť, monitorovať, usmerňovať a zároveň treba mať aj prístup k dôležitým dátam a firemným materiálom.

Samozrejme vieme komunikáciu riešiť pomocou Skype-u, telefónov, mailov. Prácu kontrolovať pomocou Excel tabuliek a podobne.
Je to však ako pre vedenie firmy, vedenie tímov aj samostatných zamestnancov značne náročne a neefektívne.

Pomocou Vtiger CRM môže váš tím pracovať ako jeden

Vtiger CRM umožňuje Vašim zamestnancom spolupracovať v jednej aplikácii

Ako viem efektívne pracovať z domu?

Jedným z možných riešení je začať využívať CRM systém.
Čo nám tento CRM systém môže priniesť?

Vtiger CRM je síce veľmi robustný a komplexný ale vyberiem pre Vás možno najdôležitejšie možnosti s ktorými sa dá začať okamžite.

  • Firemná štruktúra
  • Riadenie firmy
  • Databáza klientov
  • Databáza cenových ponúk, objednávok, faktúr, …
  • ….

Firemná štruktúra

Firemná štruktúra
Firemná štruktúra

V prvom rade si vieme vybudovať firemnú štruktúru.
Od riaditeľa, ekonómov, riaditeľov alebo vedúcich oddelení, zamestnancov až po externých zamestnanec.

Na základe štruktúry a práv vieme každému priradiť čo môže vidieť a čo môže robiť.
Nie je potrebné aby bežný alebo externých zamestnanec videl fakturáciu firmy a podobne.

Riadenie firmy

Riadenie firmy - Projekty
Riadenie firmy - Projekty

Keď už máme firemnú štruktúru vieme začať pracovať a riadiť firmy.

K tomu slúžia projekty.
Každý projekt môže mať vedúceho projektu a následne k projektu môžu byť vytvorené projektové úlohy, ktoré priradíme konkrétnym zamestnancom.
Teda zjednodušene priradíme zamestnancovi prácu zamestnancovi, ktorý tam vie evidovať prácu ako čas tak s ním vieme komunikovať prostredníctvom komentárov, čo urobil a čo urobiť má.

Databáza klientov

Je dôležité mať databázu kontaktov, klientov ale aj potenciálnych klientov stále k dispozícii.
Pomocou Organizácii a kontaktov k danej organizácii máme prehľad s kým máme v danej firme komunikovať.
Tieto záznamy o klientoch vieme využiť nielen na priamu komunikáciu ale aj na emailový marketing.

Email Marketing
Email Marketing

Databáza cenových ponúk, objednávok, faktúr

V tomto systéme si vieme evidovať aj všetky cenové ponuky, objednávky a faktúry k daným organizáciám.
Máme týmto k dispozícii okamžite históriu firmy voči našej firmy a vieme s tým ďalej pracovať.
Ako?
Vieme firme ponúknuť relevantné produkty.
Na základe Reportov vieme zistiť, že si firma prestala od nás objednávať a mali by sme zistiť čo je za tým a ako to napraviť.

Faktúra

Čo dalšie mi CRM systém ponúka?

Celú funkcionalitu systému sme zhrnuli do manuálu, ktorý Vám určite pomôže.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Potrebujete od systému ešte viac?

Ako sme uviedli v začiatku článku Vtiger CRM je robustný systém, ktorý dokáže pokryť širokú škálu úloh, ktoré má spĺňať.
V predchádzajúcich bodoch sme v rýchlosti uviedli základné funkcie, s ktorými sa dá začať.
V prípade potreby špecifickej funkcionality Vám radi pomôžeme.
Ako?
Môžete si prečítať aj o našej práci a implementácii pre firmu ESET s.r.o. www.it-solutions4you.sk/implementacia-vtiger-crm-pre-eset-s-r-o/

Ako začať a ako chceme aj my pomôcť slovenským firmám

Ako začať pracovať so CRM systémom sa dočítate v našom článku 10 (a jeden) krokov k Vtiger CRM, kde sú zhrnuté prvé kroky a nastavenia systému.

Vieme, že situácia aktuálne nie je ideálna a veľa firiem nemá aktuálne zvyšné prostriedky na CRM systém.

Kedže sme si na svetovej úrovni vybudovali za 13 rokov dobré a stabilné meno vo Vtiger CRM komunite snažíme sa pomôcť aj my ako vieme a môžeme našim slovenským firmám.

Ako konkrétne sa snažíme pomôcť?

Vyberte si plán
  • Počet užívateľov
  • HDD
  • Správa kontaktov
    Dostupné CRM moduly: Organizácie, Osoby, Dodavátelia
  • Obchodné prípady
    Evidencia prvých kontaktov (Lead management), Potencionálne predaje
  • Kalendár
    Úlohy a Udalosti
  • Obchodný proces
    Dostupné moduly: Cenové ponuky, Nákupné Objednávky, Faktúry, Vystavené objednávky
  • Riadenie projektov
    Dostupné moduly: Projeky, Projektové úlohy, Miľníky
  • Riešenie požiadaviek
    Zákaznícky portál, Tickets, Znalostná databáza, Servisné zmluvy
  • Let’s Encrypt SSL Certificate (HTTPS)
  • All Access Package
    Vyše 30+ modulov pre Vtiger naprogramovaných našou spoločnosťou pomocou ktorých dostanete Vtiger CRM systém na úplne inú úroveň.
  • Podpora
    Emailová podpora: Po-Pia: 09:00 – 16:00
    1 Kredit = 15 min práce
    Reakčná doba: 2 pracovné dni
    Kritické problémy: 1 pracovný deň
  • Denná záloha
  • Interval automatických procesov
  • Predplatné

Free

0
  • do 3
  • 300MB
  • 24h
  • bez (potvrdzovanie každých 30 dní)

Base

7,90 €za užívateľa / mesačne
  • do 10
  • 500 MB/užívateľa
  • Basic
  • 15 min
  • ročné, polročné, štvrťročné, mesačné

Advanced

119 €CRM inštalácia / mesačne
  • 10-20
  • 10 GB
  • Basic
  • 15 min
  • ročné, polročné, štvrťročné, mesačné

Premium

179 €CRM inštalácia / mesačne
  • 20-30
  • 15 GB
  • Basic
  • 15 min
  • ročné, polročné, štvrťročné, mesačné

Enterprise

299 €CRM inštalácia / mesačne
  • 30-50
  • 25 GB
  • Basic
  • 15 min
  • ročné, polročné, štvrťročné, mesačné

Chcete začať využívať CRM systém?

Chcete viac informácií?

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.