Prepojenie E-shopu s CRM systémom
Našim novým zákazníkom sa stala spoločnosť, ktorá vlastní Ehop postavený na báze WooCommerce. WooCommerce patrí medzi najpopulárnejší E-shop plugin pre WordPress. Je určený pre malých a veľkých online obchodníkov používajúcich WordPress. Jedna zo základných požiadaviek bolo prepojenie existujúceho E-shopu a nášho CRM systému.
Východisková situácia
Náš zákazník prevádzkuje viacero internetových obchodov. Základná potreba bola prepojiť tieto internetové obchody s jedným CRM systémom. Potreboval viesť jednotnú evidenciu svojich klientoch ako aj evidenciu obchodných aktivít s klientmi. Implementáciou CRM systému získal náš zákazník aplikáciu, evidujúcu všetky dôležité údaje na jednom mieste dostupné kedykoľvek. Taktiež bolo nutné doprogramovať možnosť vytvorenia jednej faktúry a jedného dodacieho listu z viacerých objednávok pre jedného klienta. Táto funkcionalita nie je bežne dostupná v iných informačných systémov, a aj preto sa zákazník rozhodol pre implementáciu nášho CRM systému.
Riešenie
Modul ITS4You WooCommerce vám umožní prepojiť eshop s CRM systémom a otvoriť nové dimenzie riadenia vzťahov so zákazníkmi. Synchronizácia umožňuje systému CRM prijímať všetky Produkty, registrovaných zákazníkov a ich Objednávky. CRM následne umožňuje aktualizáciu stav Objednávky do WooCommerce. Všetky ďalšie možnosti synchronizácie je možné po konzultácii s nami mapovať podľa vašich potrieb.
Prvým krokom je nainštalovanie si WooCommerce doplnku do svojho WordPressu a povoľte Rest API vytvorením kľúča API.
Ďalším krokom bolo vytvorenie webhook pre WooCommerce na synchronizáciu s CRM.
Nainštalujte si ITS4You WooCommerce modul do Vášho Vtiger CRM. Zodpovedný expert na synchronizáciu zmapuje, inicializuje a aktivuje synchronizačný proces podľa vašich potrieb.
- Základné nastavenie je takéto :
- Klienti (Customers) sa z WooCommerce aktualizujú s CRM modulom Organizácie (Accounts)
- Produkty (Products) sa z WooCommerce aktualizujú s CRM modulom Produkty (Products)
- Objednávky (Orders) sa z WooCommerce aktualizujú s CRM modulom Objednávky (Sales Orders)
Všetky zmeny Produktov, Zákazníkov a Objednávok ktoré sa vykonajú vo WooCommerce sa pomocou nastaveného Webhook automaticky prenášajú do CRM. Poslednou úlohou pri tomto prepojení bolo vytvoriť prepojenie opačným smerom. To znamená, že zmena stavu Objednávky v CRM sa po uložení automaticky prenesie aj vo WooCommerce.