CRM systém upravený pre hotely

Upravený vtiger CRM systém pre potreby evidencie Rezervácií. Prepojenie webstránky hotela so CRM systémom.

Rezervácia ubytovania v CRM systéme

Nami na mieru upravený vtiger CRM systém obsahuje nový modul Rezervácie, ktorý je prepojený s web formulárom. Daný online formulár obsahuje základné informácie pre objednanie ubytovania. Položky vo formulári sú voliteľné, na obrázku je len príklad už realizovaného prepojenia.

CRM Rezervacia formulár

Po odoslaní formulára sa tento zapíše do CRM systému, ktorý slúži nielen na správu Kontaktov, Obchodných príležitostí, ale v tomto prevedení hlavne na evidenciu online rezervácií z webovej stránky. V zozname rezervácií prehľadne vidíte základné informácie o danej rezervácie. Daný zoznam si viete v našom CRM systéme na mieru prispôsobiť Vašim potrebám.

CRM zobrazenie rezervácií

Po kliknutí na predmet Rezervácie sa zobrazia detailné informácie o danej Rezervácii. V tomto pohľade je vidieť kompletne všetky dáta odoslané prostredníctvom webovského rozhrania. Tieto údaje si viete následne upravovať a aktualizovať napr. o stave rezervácie a iné. V pravej časti sa nachádza blok pre generovanie a odosielanie PDF dokumentov. Prostredníctvom nášho PDF Maker rozšírenia si viete zostaviť rôzne predlohy na mieru ako napr. Potvrdenie objednávky (Voucher), Odmietnutie objednávky, Pred-faktúra a mnohé ďalšie predlohy. Všetky tieto PDF dokumenty dokážete automaticky zaslať zákazníkovi prostredníctvom Emailu alebo uložiť ako Dokument k danému zákazníkovi. Takto si viete rýchlo a prehľadne prezrieť dokumenty ktoré boli odoslané a v akom štádiu je daná Rezervácia.

CRM rezervácia ubytovania

Evidencia otázok z webovej stránky

Podobne funguje aj rozhranie na evidenciu otázok zaslaných na Váš hotel prostredníctvom online formulára. Na obrázku vidíte príklad jednoduchého formulára na evidenciu otázok, ktorý Vám taktiež dokážeme prispôsobiť na mieru.

Web formulár na odoslanie otázky do CRM systéme

Po odoslaní otázky sa táto uloží do CRM systému. Tieto otázky si viete opäť pozrieť, filtrovať podľa rôznych parametrov (stav,…). Takto môžete zistiť ktoré otázky ešte neboli zodpovedané a ako rýchlo sa na otázky odpovedá.

Zoznam otázok v CRM systéme

Kliknutím na predmet otázky sa Vám otvorí detailný pohľad na celú otázku. Vidíte kedy bola vytvorená a kedy sa na ňu reagovalo. Môžete pridávať komentáre, aby ste zistili proces v danej otázke. Celý proces evidencie a odpovede Vám vieme na mieru prispôsobiť podľa Vašich požiadaviek.

Detail otázky v CRM systéme

Toto sú len základné informácie o danom systéme. Samozrejme, že systém ďalej slúži ako komplexný CRM nástroj pre celú firmu na evidenciu kontaktov, môžete taktiež využívať kalendár na správu úloh a udalosti. Nami ponúkaný CRM systém obsahuje aj veľmi prehľadný reportovací nástroj, na tvorbu vlastných reportov, pomocou ktorých budete mať prehľad o nevybavených objednávkach, nesplnených úlohách, ale aj napríklad sumár všetkých potvrdených rezervácii a mnohé iné reporty. Ak Vám daná funkcionalita postačuje vieme Vám celý CRM proces upravit na mieru.

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.