Začíname s Vtiger CRM #2: Nastavenie emailového servera

Nastavením emailového servera umožníme Vtiger CRM zasielať notifikačné maily pre užívateľov ako aj zasielať maily zákazníkom priamo z Vtiger CRM

Prečo nastaviť mailový server vo Vtiger CRM?

Samotný Vtiger obsahuje notifikácie pre užívateľov ak im bola vytvorená úloha ale udalosť. Nastavením mailového servera umožníme Vtiger CRM zaslať danému užívateľovi notifikačný mail.
Takisto Vám to umožní zasielať klientom cenové ponuky, faktúry, newsletter a podobne.

Ako nastaviť mailový server?

    1. V ľavom hornom rohu kliknete na ikonu
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
  1. Pod sekciou Nastavenia kliknite na Nastavenie CRM.
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
  1. Pod sekciou Konfigurácia vyberte Mailový server.
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
  1. Otvoria sa Vám informácie o aktuálnom nastavení mailového servera. Pre úpravu kliknite na Upraviť.
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
  1. V prvom kroku si vyberte typ mailového servera. Ak je to server ako Gmail, Hotmail, Office365 alebo Yahoo, tak názov servera sa Vám pred vyplní automaticky. Následne vyplňte zvyšné požadované informácie a kliknite na Uložiť
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
  1. Po úspešnom uložení uvidíte svoje údaje a na mail Vám príde prvý testovací mail.
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM
Nastavenie mailového servera vo Vtiger CRM

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte odborníkov

Share this post

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Za účelom čo najlepšieho využitia našich webových stránok používame cookies. Aby sme neporušili platné zákony, požadujeme váš výslovný súhlas.