Ak už máme Vtiger nastavený a údaje naimportované, môže sa stať, že je tých záznamov zbytočne veľa.
Niektoré pritom pri každodennej práci nepotrebujeme vidieť.
Napríklad účtovník potrebuje vidieť len minulo mesačné faktúry. CEO zase chce vidieť všetky neuhradené faktúry.
Na to slúžia pohľady alebo inak povedané aj filtre.
V pohľade si vieme vybrať, ktoré polia chceme vidieť a aké podmienky majú záznamy spĺňať.
Na čo sa to ešte dá využiť?
Nad pohľadom dokážete vykonať hromadné akcie, ako napríklad zaslať mail, hromadne ich upraviť, vymazať, vygenerovať PDF dokumenty (faktúry) a podobne.
Vlastný pohľad
Vytvorenie nového pohľadu je jednoduché a intuitívne. Taktiež tento pohľad viete ďalej zdieľať s ostatnými používateľmi CRM systému.
Veríme, že touto sériou článkov sme Vám objasnili a sprístupnili Vtiger CRM.
Pridaj komentár